  • Data: 2002-07-18 21:29:26
    Temat: Re: pytanie do odsob zakladajacych ostatnio DG.
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 18 Jul 2002, Adamski wrote:

    >+ > Ostatnio rozmawialem z gosciem, ktory zrobil to w 3 godziny (Gmina, Regon,
    >+ > US) w DC.
    >+
    >+ Zapomnial o pieczatce i rachunku firmowym.

    Nie zapomniał.
    Jedyne miejsce w które AFAIR *należy* (nie mylić z 'można') przybić
    pieczątkę to VAT-7 :) w następnym miesiącu. Ja pieczątkę miałem
    z powodu walki z TPSA :> (taniej kupić !)
    A rachunek też zakładałem *po* rozpoczęciu DG !

    >+ W 3 godziny? A nie oplynal on
    >+ czasem samotnie swiata?

    A to swoją drogą :) Po pierwsze trzeba właśnie 'przejść'
    urzednika w UM, którego prezydent namaścił do wpisywania.
    Po drugie trzeba mieszkać blisko 'wojewódkiego' GUSu
    - oddziały terenowe same nie nadają REGONów, a z oszczędności
    wysyłki "idą w paczkach" :)Prawda, można pojechać do
    'swojego nadrzędnego' (GUSu). Z USem to chyba najłatwiej !

    >+ Oczywiscie moze sie zdarzyc, ze US przyjmie dok bez
    >+ numeru rachunku, ale treba bedzie uzupelniac.

    Zapewniam że problemu nie miałem.
    BTW: o ile pamiętam to w kwestii "bycia załącznikiem" nikt
    nie sprzeciwił się uwadze, że skoro na załączniku jest
    osobna data składania to *być może* wolno załączyć
    załącznik później (tj. NIP-B do *poprzednio złożonego*
    NIP-1 czy -2, zamiast *całego* NIP-1)

    Pozdrowienia, Gotfryd