    From: "Adamski" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: pytanie o koszt uzysk przychodu
    Date: Sat, 23 Mar 2002 10:39:01 +0100

    Może interpretruje to żle, ale w ustawie PDOF jest napisane o kosztach ze
    stosunku pracy jako kosztach miesięcznych, czyli naliczanych co miesiąc.
    Uważam, że wypełnienie deklaracji rocznej musi mieć jakieś odzwierciedlenie
    w dokumentach pierwotnych. Jeżeli na PIT-11 masz KUP nie podwyższone to czy
    możesz je podwyżaszać sam? No nie wiem ale ciekawy temat do sprawdzenia. A
    przy okazji jeśli dostajesz PIT-B z umową o dzieło 20% i dochodzisz do
    wniosku że są to prawa autorskie to też sam podwyższasz sobie koszty?
    Zadzwoń do US sam jestem ciekaw czy taka praktyka jest dopuszczalna. Mam
    tego pecha że podlegam chyba pod najbardziej upierdliwy US w Polsce.

    Pozdr.