eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkirejestracja wykroczenia skarbowego w Krajowym Rejestrze Karnym i zaswiadczenie o niekaralnosci › Re: rejestracja wykroczenia skarbowego w Krajowym Rejestrze Karnym i zaswiadczenie o niekaralnosci
    From: Tomek <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki,pl.soc.prawo
    Subject: Re: rejestracja wykroczenia skarbowego w Krajowym Rejestrze Karnym i
    zaswiadczenie o niekaralnosci
    Date: Sat, 23 Oct 2010 12:18:18 +0200

    W dniu 23.10.2010 11:21, b...@o...pl pisze:
    > mam w ręku pismo z urzędu skarbowego wzywające do
    > stawiennictwa w urzędzie skarbowym w charakterze sprawcy
    > wykroczenia skarbowego (nieprzechowywanie dowodów zakupu)
    >
    > moim zdaniem: kompletna bzdura
    > zdaniem urzędu: wprost przeciwnie (inaczej by mnie nie wzywano)
    >
    > możliwy jest następujący ciag dalszy;
    > a) przyjmuję mandat i płacę
    > b) nie przyjmuję mandatu a sąd zatwierdza karę
    > c) nie przyjmuję mandatu a sąd przyznaje mi rację
    >
    > przypadek (c) oczywisty: żadnego smrodu w papierach

    Jeśli nic się ostatnio nie zmieniło, to wg KKS dobrowolne poddanie się
    karze (w sprawie o przestępstwo skarbowe) nie podlega wpisowi do KRK.
    Odnośnie mandatu, mam przeczucie że albo mandat jest traktowany
    podobnie, albo nie jest podstawą do wpisu do KRK, finalnie wychodzi na
    to samo.
    Natomiast zerknij sam do KKS:
    0930 (tekst
    ujednolicony)

    > 4) co mi radzicie zrobić?

    Nic nie radzimy, bo to nie grupa "porady prawne"

    --
    Tomek