    From: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: remanent w ciągu roku
    Date: Mon, 22 Sep 2003 12:10:02 +0200

    Użytkownik "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl> napisał w wiadomości
    news:bk9dk1$mi6$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "Bogdan" <b...@i...pl> napisał w wiadomości
    > się
    > -----------------------------
    > Remanent w trakcie roku jest tak jak na koniec bedzie zmieniał wynik
    dopiero
    > w roliczeniu rocznym.
    > Wiola

    Chyba nie rozumie co napisala Wiola, wiec napisze jak wg mniejest...

    Skorygowanie kosztow o roznice remanentowe ktorego Pan dokonal "dziala"
    do konca roku. Po prostu nowe kosztydopisuje pan do wylazanych za lipiec...

    A na konec roku jak juz pan zrobi spis z natury znow pan skoryguje koszty...

    Zreszta to jest pewnienapisane w decyzji "o remanencie".

    Boguslaw