    From: Ania <a...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: rezygnacja z ubezp. chorobowego
    Date: Wed, 13 Feb 2008 21:30:40 +0100

    jureq pisze:

    > Wyrejestrowania są bardziej skomplikowane. Jeśli przez ostatni rok nic się
    > nie zmieniło, to trzeba złożyć ZWUA z wyrejestrowaniem wszsytkich i ZUA (z
    > datą następnego dnia) z rejestracją do tych co mają pozostać.

    ja sie spoznilam w tym miesiacu 1 dzień, zapłaciłam 12 lutego i
    uslyuszalam od Pani w ZUSIe, ze w przypadku zwolnienia chorobowego nie
    dostane oraz, ze w tej sytuacji zus uznal, ze skoro nie zaplacilam w
    terminie tej skladki, to rezygnuje... nie wiem do konca jak to dziala,
    tego samego dnia zlozylam wniosek o odroczenie platnosci skladek (o 1
    dzien ;)) aby nie czekac ponowne 180 dni na przywrocenie... nigdy nie
    wiadomo