    From: "Wojciech Suszycki (Brick B.)" <s...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: ?rodki trwałe
    Date: Fri, 24 May 2002 13:49:20 +0200

    ciach

    > Nie. Ma butik na PKPiR i twierdzi właśnie, że od 200zł. Ale ona
    > twierdzi różne dziwne rzeczy. Ostatnio stwierdziła, że nie wolno
    > sprzedać taniej niż się kupiło. No paranoja, zwłaszcza w branży
    > komputerowej. Jak kupię procesor i stanieje, to mam go zjeść zamiast
    > sprzedać ze stratą, ale sprzedać?

    ciach

    No własnie, jak z tym jest? Z tego co wiem faktycznie nie za bardzo wolno
    sprzedawać poniżej ceny zakupu.
    Jak jest taka sprzedaż to trzeba to jakoś opisać. W przypadku komputerów to
    uzasadnienie jest jak najbardziej poprawne.
    Ale np. duże ilości kosmetyków, art. biurowych..itp nie za bardzo US się to
    podoba. Zachodzi wtedy podejrzenie że podatnik nie wpisuje rzeczywistej
    kwoty sprzedaży, zaniżając dochód.
    Co innego okazjonalna wyprzedaż artykułów, np takich które kupiliśmy rok
    temu i leżą.

    WS