  • 1. Data: 2006-01-14 10:29:38
    Temat: rozliczanie fundacji
    Od: "ED" <e...@w...pl>

    Witam

    W grudniu 2005 roku założyłam fundację. Jednak jeszcze nie została ona
    zarejestrowana przez KRS. Czy w związku z tym mam już rozliczać się
    podatkowo za 2005 r ? Czy dopiero od momentu uzyskania wpisu do KRS-u?
    Druga sprawa, która mnie nurtuje. Wiem że przysługuje fundacjom i
    stowarzyszeniom zwolnienie ze składania comiesięcznego zeznania na druku
    CIT-2. Czy trzeba składać do urzędu prośbę o takie zwolnienie czy może
    automatycznie jesteśmy zwolnieni?

    Z góry dzięki za informacje

    Edyta

  • 2. Data: 2006-01-14 13:23:29
    Temat: Re: rozliczanie fundacji
    Od: "Jacek Cywiński" <j...@p...home.pl.KASUJ.TO>

    "ED" <e...@w...pl> napisał(a):
> [...]
    > stowarzyszeniom zwolnienie ze składania comiesięcznego zeznania na druku
    > CIT-2. Czy trzeba składać do urzędu prośbę o takie zwolnienie czy może

    trzeba składać prośbę do urzędu ;-)

  • 3. Data: 2006-01-14 20:18:57
    Od: hgfh <h...@N...pl>

    Raczej nie prosbę tylko oświadczenie

  • 4. Data: 2006-01-14 21:46:35
    Od: "ED" <e...@w...pl>

    OK ! Wiem już, że muszę oświadczenie takowe złożyć. Dzięki. A co z pierwszym
    pytaniem ? Miaowicie.
    W grudniu 2005 roku założyłam fundację. Jednak jeszcze nie została ona
    zarejestrowana przez KRS. Czy w związku z tym mam już rozliczać się
    podatkowo za 2005 r ? Czy dopiero od momentu uzyskania wpisu do KRS-u? Jak
    to prawnie wygląda ?

    Edyta

    Użytkownik "Jacek Cywiński" <j...@p...home.pl.KASUJ.TO> napisał w
    wiadomości news:7b0f5824cc06395932c0b4289f4d80e4@news.home.net.