    From: "ED" <e...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: rozliczanie fundacji
    Date: Sat, 14 Jan 2006 22:46:35 +0100

    OK ! Wiem już, że muszę oświadczenie takowe złożyć. Dzięki. A co z pierwszym
    pytaniem ? Miaowicie.
    W grudniu 2005 roku założyłam fundację. Jednak jeszcze nie została ona
    zarejestrowana przez KRS. Czy w związku z tym mam już rozliczać się
    podatkowo za 2005 r ? Czy dopiero od momentu uzyskania wpisu do KRS-u? Jak
    to prawnie wygląda ?

    Edyta

    Użytkownik "Jacek Cywiński" <j...@p...home.pl.KASUJ.TO> napisał w
    wiadomości news:7b0f5824cc06395932c0b4289f4d80e4@news.home.net.