    From: du hast mich gefragt <d...@k...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: rozliczenie płatności leasingowych pomoc potrzebna
    Date: Thu, 25 Nov 2004 12:10:13 +0100

    Dnia 11/24/2004 3:28 PM, Użytkownik Karmakoma napisał:
    > Użytkownik "du hast mich gefragt" <d...@k...pl> napisał w
    > wiadomości news:co25fi$hup$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > dzieki, ale mi wlasnie chodzi o ujecie nie podatkowe tylko w ksiegach
    > rachunkowych - tak jak piszesz, zgodnie z ust. o rach....
    >
    > i wlasnie przeczytanie ustawy sprawilo, ze poczulam sie jeszcze bardziej
    > niepewnie w tym temacie...

    Niestety rozliczanie lizingu znam tylko w ogólnych zarysach, a jak
    wiadomo diabeł tkwi w szczegółach. Najbardziej niejasnym szczegółem jest
    dla mnie kwestia wartości resztowej, którą wszystkie znane mi poradniki
    sprytnie pomijają. Pamiętam, że na grupie była kiedyś dyskusja na ten
    temat i coś mi się kojarzy, że stwierdzono, że należy ją dodać do
    wartości początkowej ST do celów bilansowych. Radzę Ci przegooglać
    grupę, może znajdziesz ten wątek.

    --
    gefragt