eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkirozliczenie z małżonkiem przy prowadzeniu firmy, a 2 próg › Re: rozliczenie z małżonkiem przy prowadzeniu firmy, a 2 próg
    From: r...@o...pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: rozliczenie z małżonkiem przy prowadzeniu firmy, a 2 próg
    Date: Tue, 9 Sep 2008 03:41:11 -0700 (PDT)

    On 9 Wrz, 12:25, "Kodzia" <nie_ma@tralala,pl> wrote:

    > Takie rzeczy to tylko w Erze ;-)

    Skoro przychody z DG i etatu sumuja sie i powoduja wskoczenie na
    wyzszy prog,
    to nieodliczalnosc strat jest zlodziejstwem w czystej postaci. Takze
    nie tylko w Erze,
    ale w kazdym normalnym kraju.

    > Ale fajnie by było - każdy kto zarabiałby na etacie za dużo zakładałby firmę
    > i generował stratę, a to byłby czysty zysk :-)

    To jeszcze powiedz co znaczy generowanie strat?
    Gdyby taki ktos za kase z etatu kupowal cos na firme tylko po to zeby
    miec strate z tej firmy,
    to gdzie tu zysk? Masz pule kasy X, podatek Y. Kupujesz cos za 1000zl.
    Kasy masz X-1000
    a podatku w najlepszym razie Y-1000*0,4. Czyli straciles co najmniej
    600zl.

    Chyba ze mowisz o kupowaniu faktur, wtedy czystym zyskiem bylaby
    nasiadowka za pretami :-)