eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkirozliczenie z małżonkiem przy prowadzeniu firmy, a 2 próg › Re: rozliczenie z małżonkiem przy prowadzeniu firmy, a 2 próg
    From: "Yogi" <z...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: rozliczenie z małżonkiem przy prowadzeniu firmy, a 2 próg
    Date: Tue, 09 Sep 2008 12:49:27 +0200
    Sender: k...@n...onet.pl

    > Skoro przychody z DG i etatu sumuja sie i powoduja wskoczenie na
    > wyzszy prog,
    > to nieodliczalnosc strat jest zlodziejstwem w czystej postaci. Takze
    > nie tylko w Erze,
    > ale w kazdym normalnym kraju.

    > To jeszcze powiedz co znaczy generowanie strat?
    > Gdyby taki ktos za kase z etatu kupowal cos na firme tylko po to zeby
    > miec strate z tej firmy,
    > to gdzie tu zysk? Masz pule kasy X, podatek Y. Kupujesz cos za 1000zl.
    > Kasy masz X-1000
    > a podatku w najlepszym razie Y-1000*0,4. Czyli straciles co najmniej
> [...]

    Dziękuję za wyjaśnienia.
    Chodzi mi nie o oszukiwanie państwa, a dokładne wyklarowanie sytuacji.
    Jedynie denerwujące jest, że pracując więcej (przy firmie trzeba się nabiegać)
    ponosisz tego konsekwencje, nawet jeśli przychód i zysk jest prawie na "0".
    Jedynym plusem zaczyna być wrzucanie sobie w koszty wszystkiego co jest
    potrzebne do funkcjonowania: komórki, kompa, auta etc.

    Czyli wpadłem w II-gi próg nawet porównując etaty żony i swój i nic mmi już
    nie pomoże.