  • 1. Data: 2003-04-10 08:55:20
    Temat: rozpoczecie bycia VAT-manem, oplaty w urzedzie miejskim?
    Od: "buba" <1...@w...pl.NOSPAM>

    chcac przejsc na opodatkowanie VAT'em, podobno trzeba wniesc jakas oplate w
    urzedzie miejskim?
    Moglby mi ktos z lekka przyblizyc temat?

    pozdr
    bubbaaasssss

  • 2. Data: 2003-04-10 09:42:46
    Od: "Lukaso" <l...@w...pl_wytnij_koniec>

    Użytkownik buba <1...@w...pl.NOSPAM> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b73brk$nas$...@n...news.tpi.pl...

    > chcac przejsc na opodatkowanie VAT'em, podobno trzeba wniesc jakas oplate
    > urzedzie miejskim?
    > Moglby mi ktos z lekka przyblizyc temat?

    152 zlote:) nalezy wypelnic VAT-R i wplacic w kasie urzadu miasta 152 zl...
    --
    Szauek
    M-10

  • 3. Data: 2003-04-10 10:16:54
    Od: "XYZ" <x...@p...pl>

    Użytkownik "Lukaso" <l...@w...pl_wytnij_koniec> napisał w wiadomości
    > Użytkownik buba <1...@w...pl.NOSPAM> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    > napisał:b73brk$nas$...@n...news.tpi.pl...

    > 152 zlote:) nalezy wypelnic VAT-R i wplacic w kasie urzadu miasta 152
    zl...

    Urzędu Miasta?
    A nie w US?

    Kuba

  • 4. Data: 2003-04-10 10:24:50
    Od: "Dariusz Stefan" <s...@b...onet.pl>

    Użytkownik XYZ <x...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:3e954497$...@n...home.net.pl...

    > zl...
    >
    > Urzędu Miasta?
    > A nie w US?

    zgadza się, Urząd Miasta - Wydział Opłat i Podatków Lokalnych

    pozdrawiam - Darek SP2BZW

  • 5. Data: 2003-04-10 11:55:51
    Od: "PiotrP" <p...@a...com.pl>

    > zgadza się, Urząd Miasta - Wydział Opłat i Podatków Lokalnych

    dokładnie tak
    o tym, że będąc w UM mogłeś to zapłacić dowiadujesz się dopiero w US
    i biegusiem spowrotem do UM

    pozdr.
    PiotrP

  • 6. Data: 2003-04-10 12:29:14
    Od: "XYZ" <x...@p...pl>

    Użytkownik "Dariusz Stefan" <s...@b...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik XYZ <x...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    > napisał:3e954497$...@n...home.net.pl...

    > zgadza się, Urząd Miasta - Wydział Opłat i Podatków Lokalnych

    Dziwne to ale normalne - rzoumiem, ze sam VAT-R składa się w US a płaci się
    w UM?

    Kuba

  • 7. Data: 2003-04-10 12:40:41
    Od: "XYZ" <x...@p...pl>

    > Dziwne to ale normalne - rzoumiem, ze sam VAT-R składa się w US a płaci
    się
    > w UM?

    I jeszcze: a jak jest ze spółką cywilną? Płaci spółka czy każdy z
    przedsiębiorców w swoim urzędzie miejskim?

    Kuba

  • 8. Data: 2003-04-12 21:47:19
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Osobnik posiadający mail'a x...@p...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > się
    >
    > I jeszcze: a jak jest ze spółką cywilną? Płaci spółka czy każdy z
    > przedsiębiorców w swoim urzędzie miejskim?

    Płaci sp. c. bo to ona jest podmiotem dla podatku VAT.
    I proszę, nie piszcie że trzeba wpłacić w UM, bo do tego służą przecież
    KONTA - można skądkolwiek wpłacić na konto UM.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    Henry Louis Mencken