  • 11. Data: 2002-08-29 10:33:56
    Temat: Re: rozszerzenie dzialalnosci
    Od: s...@i...pl (Sebastian D-D)

    > No wlasnie... zapomnialem dodac ze mama rozlicza sie "na ryczalcie". Czy
    teraz
    > zmienia to postac rzeczy?

    To ze czegos sie nie da robic na ryczalcie wcale nie znaczy nie mozna takej
    dzialalnosci sobie dodac. Po prostu pierwsza transakcja przychodowa
    (sprzedaz) zwiazana z taka usluga oznaczac bedzie, ze od tego momentu nalezy
    zaprowadzic podatkowa ksiege przychodow i rozchodow i rozliczac sie na
    zasadach ogolnych.

    Ty i ja, co Ty na to? >>> http://link.interia.pl/f1641

  • 12. Data: 2002-08-29 22:11:15
    Od: "Krzysztof J" <k...@h...com>

    > I tylko tak to wpisałeś? Bo ja płodziłem litanię na trzy kartki :-(

    we Wrocławiu byl taki wzor na scianie i tak mi doradzil kolega. Co nie jest
    zakazane jest dozwolone. Specyfikowac dokladnie musialem w Urz. Stat.
    (Regon).

  • 13. Data: 2002-08-30 07:19:02
    Od: Nikt <n...@p...onet.pl>

    Krzysztof J wrote:

    > we Wrocławiu byl taki wzor na scianie i tak mi doradzil kolega. Co nie
    > jest zakazane jest dozwolone. Specyfikowac dokladnie musialem w Urz.
    > Stat. (Regon).

    Ja przy rejestracji wpisałem dosłownie "Wszystkie rodzaje działalności
    nie wymagające zezwolenia lub koncesji" i ma spokój

  • 14. Data: 2002-08-30 07:25:14
    Od: Nikt <n...@p...onet.pl>

    Krzysztof J wrote:

> [...]
    > Stat. (Regon).

    Ja przy rejestracji wpisałem dosłownie "Wszystkie rodzaje działalności
    nie wymagające zezwolenia lub koncesji" i mam spokój

  • 15. Data: 2002-08-30 13:09:41
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Fri, 30 Aug 2002 09:25:14 +0200), Nikt
    <n...@p...onet.pl> był(a) napisał(a):

    >Ja przy rejestracji wpisałem dosłownie "Wszystkie rodzaje działalności
    >nie wymagające zezwolenia lub koncesji" i mam spokój

    A czemu tak? Nie lepiej ,,wszystkie rodzaje działalności''? Skoro już
    tak? Jak będzisz chciał koncesjonowane to będziesz zmieniał?

    Wydaje mi się, że taki wpis to mało i może wywołać problemy. Np.
    hurtownie sprzętu komputerowego lubią mieć zapis ,,sprzedaż/produkcja
    komputerów'' i mogą nie chcieć Ci sprzedać.

    --
    Jego Szara Eminencja Tristan ZU(tm) hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)