  • 1. Data: 2002-08-27 12:40:39
    Temat: Podatek od kontraktow na waluty?
    Od: d...@p...onet.pl

    Jak w temacie. Czy istnieje obowiazek zaplaty podatku do zyskow z futures
    walutowych???
    Czy ktos placil taki podatek???
    Dziekuje za wszystkie podpowiedzi
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2002-08-30 10:53:47
    Temat: Re: Podatek od kontraktow na waluty?
    Od: "greg" <g...@i...pl>

    Użytkownik <d...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:2...@n...onet.pl...
    > Jak w temacie. Czy istnieje obowiazek zaplaty podatku do zyskow z futures
    > walutowych???
    > Czy ktos placil taki podatek???

    Osobiscie nie palacilem, ale z tego co zaslyszalem, to jednym z nielicznych
    biur maklerskich gdzie mozna bylo pozwolic sobie na niezaplacenie podatku
    (chyba 20% w tej chwili) bylo DM BGZ - znajomy wpsominal mi o tym ze nie
    wysylaja oni zadnych informacji do US ani nie zalatwiaja tej kwesti w inny
    sposob, wiec to czy w zeznaniu rocznym ujmiesz dochody z tego tytulu zelezy
    tylko od twojego sumienia. Moj znajomy nie mial zadnych skrupulow. ;-)

  • 3. Data: 2002-08-30 10:55:31
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    Użytkownik "greg" <g...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    zelezy
    > tylko od twojego sumienia. Moj znajomy nie mial zadnych skrupulow. ;-)

    Hi, hi ... po Twoim poście może sie to zmienić :-)

    Pix