  • 1. Data: 2002-08-27 22:19:59
    Temat: udokumentowanie wpisow km w ewidencji przebiegu pojazdu?
    Od: "Krzysztof J" <k...@h...com>

    Witam
    Nie moglem znalezc tego w archiwum grupy wiec moze ktos pomoze.
    Czy wpisy do ewidencji przebiegu pojazdu musza byc udokumentowane?
    Czy moga byc takie w stylu: proba naprawy maszyny, lub konsultacje, czyli
    cos na co nie wydaje faktury, albo wydaje jedna fakture, a jezdzic musialem
    kilka razy?
    Krzysiek

  • 2. Data: 2002-08-28 06:24:09
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl>

    Użytkownik "Krzysztof J" <k...@h...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > Czy moga byc takie w stylu: proba naprawy maszyny, lub konsultacje, czyli
    > cos na co nie wydaje faktury, albo wydaje jedna fakture, a jezdzic
    Z tego co wiem to nigdzie się nie potwierdza bytności w okreslonych
    miejscach które wykazujesz w ewidencji przebiegu.Ale zawsze US może chcieć
    potwierdzenia że miałeś potrzebę wyjazdu i tak np.jeśli wpiszesz że naprawa
    sam.a nie masz faktury że naprawiałeś to ja bym tego nie wpisała do
    ewidencji a to byłeś kilka razy a jedna faktura to uważam że można wpisać.
    Jolka