  • Data: 2008-03-04 19:33:51
    Temat: Re: samochod
    Od: piotrliwszic <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > No to skoro skorzystałeś, to może powinieneś sam sprawdzić
    > w bezpośrednio obowiązujących aktach prawa wspólnotowego?

    szybciej będzie jak się przejdę do US
    bo wole pytać u źródła, bo jest dość miła obsługa

    jedyny minus jaki jest mi znany rozwiązania które ja wybrałem ( czyli
    jednorazowy odpis )
    jest to że po rozwiązaniu działalności gospodarczej sprzedanie
    samochodów w ciągu 5 lat
    będzie stanowiło mój przychód i będzie od tego do zapłacenia podatek
    a że wiem iż te samochody szybciej się rozlecą niż je sprzedam to mi
    na razie nie przeszkadza