  • 1. Data: 2003-06-16 10:31:26
    Temat: umowa zlecenie z pkt widzenia zleceniodawcy
    Od: "..::FELIPE::.." <f...@w...pl>

    jestem zleceniodawca
    mam przed soba rachunek na 800 brutto
    z tego do wyplaty 541 z kawalkiem
    natomiast do zus odprowadz ponad te 800 skladki (moja czesc) na kwote okolo
    150 zl (teraz nie pamiet dokladnie)

    teraz pytanie - gdzie tu sa i w jakiej kwocie KUP do mojej DG
    ktore to kwoty, ktore tez z kolei moge wpisac w PIT 5 jako pomniejszajace
    dochod / zysk...?

    pierwszy raz mam taki rachunek, wczesniej tylko faktury ewent rachunki od
    nieatowcow, wtedy calosc w koszty
    a teraz mam problem

    pomozecie?

    pozdrawiam

    FELIPE

  • 2. Data: 2003-06-16 10:44:11
    Temat: Re: umowa zlecenie z pkt widzenia zleceniodawcy
    Od: c...@r...com (ChrisS)

    > natomiast do zus odprowadz ponad te 800 skladki (moja czesc) na kwote
    okolo
    > 150 zl (teraz nie pamiet dokladnie)
    >
    > teraz pytanie - gdzie tu sa i w jakiej kwocie KUP do mojej DG

    W miesiącu wypłaty:
    w koszty wynagrodzeń - zlecenie brutto (800)
    w koszty pozostałe - Twoja część składek na ub. społeczne oraz FP/FGŚP

    ChrisS

  • 3. Data: 2003-06-16 11:22:30
    Od: "..::FELIPE::.." <f...@w...pl>

    ok
    a w pit 5 zostaje tylko
    dochod z dzialaln
    od dochodu moje skladki na spol i 0,25% ze zdrow
    od podatku 7,75 na zdrow

    czyli bez zmian
    bo koszty pracown ujeto w ramach DG

    dobrze mysle?