  • Data: 2003-07-03 19:30:57
    Temat: Re: składka na zdrowotne za czerwiec
    Od: c...@r...com (ChrisS) szukaj wiadomości tego autora

    From: "pawel J" <p...@p...onet.pl>
    > Zes tron zus wynikia, że podstawa na zdrowotne od prowadzącego działalność
    > jest niższa niż w maju a podstawa na ub. społeczne wyższa
    > Wydawało mi się, że to miał być jakiś procent (60 i 70) od tej samej
    > podstawy. skąd więc wzięły się inne kwoty? Znów przegapiłem jakiś przepis?
    Podstawę do ubezpieczeń społecznych stanowi 60% przeciętnego miesięcznego
    wynagrodzenia w poprzednim kwartale a podstawę zdrowotnego 75% przeciętnego
    miesięcznego wynagrodzenia w sektorze przedsiębiorstw w poprzednim kwartale,
    włącznie z wypłatami z zysku. To _nie są_ te same wynagrodzenia :-))

    ChrisS