eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiskładka zdrowotna zabiera mi pieniądze z ulgi na dziecko ? › Re: składka zdrowotna zabiera mi pieniądze z ulgi na dziecko ?
  • Data: 2008-03-06 17:46:34
    Temat: Re: składka zdrowotna zabiera mi pieniądze z ulgi na dziecko ?
    Od: "boropi" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Trzeba było trochę grudniowych kosztów w styczniu rozliczyć.
    > W sumie jeszcze jest czas, o ile już podatku nie płaciłeś.

    Nie będę kombinował.
    Rozpocząłem wątek dlatego ponieważ zadziwiło mnie to, że dwie osoby
    o takiej samej sytuacji rodzinnej, identycznych dochodach, opodatkowane na
    tych samych zasadach, mogą mieć różne kwoty zwrotu z "ulgi prorodzinnej"

    Chodzi o sam fakt, że nie są równo traktowani przez system podatkowy,
    tylko z tego powodu, że jeden ma jedno źródło dochodu a drugi więcej.

    pzdr.
    boropi