  • Data: 2010-04-28 07:21:40
    Temat: Re: sprzedaz bez dzialalnosci?
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 28-04-2010 08:38, Tomasz Chmielewski pisze:
    > Jak pojde na studia/lingwistyke/angielski/niemiecki, w celu zalozenia
    > kiedys DG (szkola jezykowa) - tez musze rejestrowac dzialalnosc juz na
    > pierwszym roku studiow?
    > W koncu "nabywam wiedze", w celu jej pozniejszej "odsprzedazy".

    Oczywiście, o ile "odsprzedając" wiedzę, pozbywasz się jej
    nieodwracalnie (chyba, że ktoś ją zwróci i wystawisz korektę).

    Ja np. mam tak, że jak się z kimś dzielę wiedzą czy sprzedaję swoje
    umiejętności, to one u mnie zostają, dalej wiem co wiedziałam i umiem co
    umiałam. Taki jakby środek trwały, na dodatek się nie zużywa a rośnie z
    czasem.

    A jak jest u Ciebie? Twoja wiedza to towar? Nauczysz dzieciaki na kursie
    używać plusquamperfecta, one zapłacą i puff!, już nie pamiętasz co to?
    Długo ta szkoła nie pociągnie...

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813