  • 1. Data: 2011-11-20 14:28:34
    Temat: sprzedaż bez kasy fiskalnej - co dla klienta
    Od: "Lukasz" <l...@b...net.pl>

    Witam,
    Zabieram się za handel, na razie nie mam wymogu kasy fiskalnej - będę
    sprzedaż pisał w zeszyt. Jaki mogę (powinienem?) wystawić dokument dla
    kupującego - chciałbym żeby każdy dostał coś typu paragon żeby w razie czego
    na jego podstawie reklamować towar.
    Jak ma wyglądać taki dokument (ew. jak ma nie wyglądać)? - prawo chyba tego
    nie wymaga, ale jako klient chciałbym dostać jakiś papierek...

    Łukasz

  • 2. Data: 2011-11-22 16:01:40
    Temat: Re: sprzedaż bez kasy fiskalnej - co dla klienta
    Od: <s...@a...pl>

> [...]
    > kupującego - chciałbym żeby każdy dostał coś typu paragon żeby w razie
    > czego na jego podstawie reklamować towar.

    Wystaw paragon (poważnie!). Taki zwyczajny, odręczny albo na druczkach,
    które są do kupienia.

    > Jak ma wyglądać taki dokument (ew. jak ma nie wyglądać)? - prawo chyba
    > tego nie wymaga, ale jako klient chciałbym dostać jakiś papierek...

    Jak nie chcesz kupować druczków to weź sobie karteczkę, z jednej strony
    sklepnij pieczątkę (zapewne zrobiłeś choć nie ma obowiązku), z drugiej
    zapisz datę i nazwę towaru i cenę. Oczywiście możesz zrobić to też w dowolny
    inny sposób.

    --
    Chcesz wysłać jakiś spam? Wyśli go do tych, którzy spamują moje skrzynki.
    Oni wysyłają reklamy bez pytania o zgodę:

  • 3. Data: 2011-11-23 20:43:21
    Od: "Lukasz" <l...@b...net.pl>

    Użytkownik <s...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > sklepnij pieczątkę (zapewne zrobiłeś choć nie ma obowiązku), z drugiej
    > zapisz datę i nazwę towaru i cenę. Oczywiście możesz zrobić to też w

    już zrobiłem - kartę gwarancyjną którą podbijam pieczątką i umieszczam na
    niej cenę - ale dzięki za odpowiedź :)

    Łukasz

  • 4. Data: 2011-11-23 21:14:31
    Od: 'Tom N' <n...@2...dyndns.org.invalid>

    Lukasz w <news:jajltm$6mm$1@inews.gazeta.pl>:

    > Użytkownik <s...@a...pl> napisał w wiadomości

    > już zrobiłem - kartę gwarancyjną którą podbijam pieczątką i umieszczam na
    > niej cenę - ale dzięki za odpowiedź :)

    Dobre -- konsument przychodzi z niedziałającym truchłem i przedstawia kartę
    gwarancyjną -- znaczy wybrał gwarancję a nie niezgodność towaru z umową ;-)

    --
    Tomasz Nycz