eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkisprzedaż przez internet- ewidencja kosztów w przesyłki › Re: sprzedaż przez internet- ewidencja kosztów w przesyłki
  • Data: 2008-03-21 18:11:50
    Temat: Re: sprzedaż przez internet- ewidencja kosztów w przesyłki
    Od: "SDD" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "hani" <h...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:0760.00000059.47e384f6@newsgate.onet.pl...
    >(nie mam podpisanej żadnej umowy
    > na świadczenie usług z Pocztą Polską).

    Czy umowa musi byc zawsze podpisana?
    Nadajac paczke i placac pani w okienku zawierasz kazdorazowo umowe z Poczta
    Polska.

    > towaru nie stanowią dla mnie dodatkowego dochodu.

    Alez stanowia - Twoj PRZYCHOD !!!!!

    Na paragonie uwzględniam tylko
    > cenę towaru bez kosztów przesyłki oraz nie księguję w kol. 13 dowodów
    > pocztowych
    > świadczących o poniesionym koszcie za przesyłkę towaru. Czy dobrze robię?

    Robisz zle.
    Cala kwota, jaka placi Klient jest Twoim PRZYCHODEM.
    Oplata za przesylke jest Twoim KOSZTEM.
    A zatem paragon na cala sume, lacznie z kosztami - i w kol 7 i 9 KPiR, zas
    koszt wysylki, ksiegowany na podstawie kwitka, ktory wrecza Ci Pani w
    okienku - do kol. 13 i 14.

    Pozdrawiam
    SDD