  • Data: 2011-02-08 15:05:24
    Temat: Re: sprzedaż samochodu
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 8 Feb 2011, zlotowinfo wrote:

    > Użytkownik "Jarek Andrzejewski" <p...@g...com> napisał

    > ale mi cały czas o to chodzi czy w tej sytuacji
    > problem będzie sprzedaż za symboliczną złotówkę

    Będzie.
    Hasło: "podmioty powiązane".

    Nawet jakby to nie był brat, to w rachubę wchodzą dodatkowo:
    - "nieodpłatne świadczenie" (ze względu na brak uzasadnienia dla
    tak niskiej ceny, co innego jakby to miała być łapówka ;P)
    - nieuczciwa konkurencja (tak, USowi zdarza się "samemu z siebie"
    występować z takim zarzutem, było, powinno być gdzieś w archiwum)

    pzdr, Gotfryd