    From: Michał Muras <w...@e...donet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: sprzedaż używanych przez siebie towarów
    Date: Tue, 21 Sep 2004 14:26:56 +0200

    Dnia Tue, 21 Sep 2004 14:02:43 +0200, Boguslaw Szostak
    <a...@a...edu.pl> napisał:

    > Cos mieszasz.
    >
    > Chcesz sprzedac cos co jest "w dg".
    > Na jakiej podstawie chcesz zastosowac stawke zw. ?
    >
    > Czesci oczywisceimozesz sprzedac taniejniz zapolowe ceny zakupu,
    > przeciez sa "stare i niemodne"
    >
    > Boguslaw

    Coś mi się obiło o uszy że jak się sprzedaje rzeczy używane ponad pół
    roku, to nie trzeba naliczać VAT. Google znajdował w tym temacie
    praktycznie tylko sprzedaż komisową, sprzedaż mieszkań i samochodów albo
    zakup rzeczy używanej od osoby fiz., a potem sprzedaż tego na FV.
    A mnie interesuje sprzedaż rzeczy kupionej wcześniej przeze mnie na firmę,
    na FV. Tak na zdrowy rozum to chyba jest normalnie, 22% VAT ale chciałem
    się upewnić czy jednak z używanymi nie jest jakoś korzystniej?