    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: sprzedaż używanych przez siebie towarów
    Date: Tue, 21 Sep 2004 16:36:52 +0200

    On Wed, 22 Sep 2004, Mariusz wrote:
    [...]
    >+ Jak to zrealizować od strony papierkowej (kpir - zas. og.) tzn czy wystawic
    >+ jakis dokument wewnetrzny (przyjecie wewnetrzne lub cos w tym stylu)
    >+ wyciagajacy z kosztow dana czesc

    Mi się nie podoba. "Wyciagnięcie z kosztów" wyciągnięciem - a przychód
    przecież jest. Sugerujesz że 2 razy się podatek należy ? :] Sprzeciw !
    Ew. jak podejrzewam możesz mieć na myśli przeksięgowanie z kosztów
    "pozostałych" na towary handlowe - ale IMHO nie ma powodu...

    >+ czy tylko poprostu zaznaczyc na fakturze
    >+ sprzedazy do jakiego dokumentu zakupu sie ta sprzedaz odnosi?

    Ja bym raczej (*jeśli już*) rozważał operację odwrotną, czyli
    opisanie na f-rze *zakupu* faktu zmiany przeznaczenia :) - na
    niej jest informacja "przeznaczone do uzupełnienia komputera"
    (albo "do celów wewnętrznych" albo coś w tym stylu), prawda ?
    Jeśli masz na myśli "zaznaczyć" jako "zaznaczyć na kopii",
    no to IMHO może nie zaszkodzić (w razie napotkania "głupich
    pytań" nie będzie trzeba szukać).
    Chyba że "towar" ma jeszcze ciągle gwarancję ważną z dokumentem
    zakupu (twoim)... w przeciwnym przypadku motywacji nie widać
    a w końcu byłoby to zbędne ujawnianie tajemic przedsiębiorstwa ;)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS)