  • 1. Data: 2007-11-08 22:03:23
    Temat: szkolenie zagranica, jakie diety, rozliczenia?
    Od: Michał Trych <m...@U...trych.pl>

    witam,
    nie wiem czy sie w grupe dobrze wstrzelilem, ale moze ktos sie orientuje
    czy sa jakies przepisy ktore reguluja diety pracownika przebywajacego
    na szkoleniu zagranicznym? czy to sa indywidualne ustalenia, czy jesli
    firma zapewnia transport, wyzywienie i nocleg i musi placic jakies
    diety, ew jesli tak, to jak to jest liczone?
    bede wdzieczny za wszelkie info,
    pozdrawiam
    Michał

  • 2. Data: 2007-11-09 18:47:28
    Temat: Re: szkolenie zagranica, jakie diety, rozliczenia?
    Od: "Wojciech Kozlowski" <w...@w...pl>

    jeżeli firma zaplaci transport, wyzywienie i hotel to musi wyplacić 25%
    kwoty diety na dany kraj.
    Ponadto - czas dojazdu liczy sie normalnie do diety czyli do 8 godz 1/3
    diety; 8-12 godz 1/2 diety, >12 godz pełna dieta

  • 3. Data: 2007-11-09 21:40:21
    Od: Michał Trych <m...@U...trych.pl>

    Wojciech Kozlowski pisze:
> [...]
    > Ponadto - czas dojazdu liczy sie normalnie do diety czyli do 8 godz 1/3
    > diety; 8-12 godz 1/2 diety, >12 godz pełna dieta

    Dzieki za informacje;)
    pozdrawiam
    michal