    From: "motokomis.pl" <a...@m...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: ta grupa to dno kompletne.
    Date: Fri, 16 Jan 2004 15:42:41 +0100

    Witam ponownie

    news:bu8rp7$82o$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Kolego. Jak chcesz wymagac to idż do fachowca i zapłać.
    > A jak jestes sknera to bierz co dają i nie marudz. Ewentualnie przejdź
    > się po urzędach (pieszo taniej) to wszytko Ci wyjasnią.

    Z definicji grupa dyskusyjna to miejsce gdzie na zadane pytanie oczekuje
    się odpowiedzi. Na tej grupie na pytanie jakie kroki podjąć, aby
    wyrejestrować działalność dostaje odpowiedź " a może zawieś? ". Dlatego
    powstała moja opinia o tej grupie.

    > Jakos nie zauwazyliśmy żebyś Ty coś sobą reprezntowal (poza przetwórnią
    > tlenu w dwutlnek węgla).

    Ja nie znam się na sprawach podatkowych, dlatego pytam na tej grupie.
    Chcesz pomocy z dzieniny którą się zajmuje, to proszę bardzo. Na pewno na
    pytanie " jaki komputer kupić do zastosowania biurowego" nie odpowiem ci
    "pożycz sobie laptopa od znajomego". A w dalszej kolejności nie otrzymasz
    odpowiedzi "a czy znajomy pożyczy" , "pożyczy albo nie".

    Co do przetwórni to wydaje mi się że powinienes wrócić do szkoły podstawowej
    i przypomniec sobie iż człowiek oddycha tlenem. W wyniku procesu oddychania
    powstaje dwutlenek węgla. Chyba że zakładałeś że jestem leśniczym. Fajny
    tekścik tylko troszke spalony (być może to niewiedza).

    Pozdrawiam