  • 1. Data: 2003-04-07 20:41:50
    Temat: tani lub bezpłatny program
    Od: "fart" <a...@p...onet.pl>

    Pilnie poszukuję programu do księgowania.

    Proszę o namiary, adresy skąd można pobrać, tanie lub bezpłatne programy do
    wystawiania faktur vat przy założonej bazie klientów i towarów oraz usług.

    pozdrawiam
    fart

  • 2. Data: 2003-04-07 21:03:51
    Temat: Re: tani lub bezpłatny program
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    "fart" <a...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    do
    > wystawiania faktur vat przy założonej bazie klientów i towarów oraz usług.

    Proszę o namiary, adresy skąd można pobrać tanie jedzenie, ubranie tudzież
    bezpłatne mieszkanie dla mnie żony i moich dzieci.

    Programista programów do wystawiania faktur vat przy założonej bazie
    klientów i towarów oraz usług.

  • 3. Data: 2003-04-07 21:38:35
    Od: Iktorn <i...@k...pl>

    * KK <p...@g...pl>:
    > Prosz? o namiary, adresy sk?d mo?na pobraae tanie jedzenie, ubranie tudzie?
    > bezp?atne mieszkanie dla mnie ?ony i moich dzieci.
    >
    > Programista programów do wystawiania faktur vat przy za?o?onej bazie
    > klientów i towarów oraz us?ug.

    A co? Zabolalo, ze inni robia to za darmo.

    PS: Dla mnie zrobienie takiego programu to kilka dni roboty, wiec nie
    wiem jak Ty mozesz z tego wyzyc....

    Pozdrowienia
    Wiktor

    --
    _ _ _ ___ ____ ____ __ _ Wiktor

  • 4. Data: 2003-04-07 22:44:45
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    "Iktorn" <i...@k...pl> wrote in message

    > A co? Zabolalo, ze inni robia to za darmo.

    Nie, tak mi sie swietnie zrymowalo.

    > PS: Dla mnie zrobienie takiego programu to kilka dni roboty, wiec nie
    > wiem jak Ty mozesz z tego wyzyc....

    A pisales, czy tylko tak ci sie wydaje.

  • 5. Data: 2003-04-08 04:55:24
    Od: "pawel J" <p...@p...onet.pl>

> [...]
    do
    > wystawiania faktur vat przy założonej bazie klientów i towarów oraz usług.
    może przejżyj ofertę www.przelewy.pl
    jest tam jakiś program do drukowania faktur.
    pawełJ

  • 6. Data: 2003-04-08 05:04:34
    Od: "fart" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "KK" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

    > do
    usług.

    > Programista programów do wystawiania faktur vat przy założonej bazie
    > klientów i towarów oraz usług.

    Drogi KK
    Sam używam profesjonalnego programu do księgowania, chciałem pomóc koledze,
    który nie musi kupować browaru, by napić się piwa, nie musi kupować zakładu
    psychiatrycznego by znaleźć się na jego oddziale, to może Ci rozjaśni
    troszeczkę.
    Jak nie zrozumiałeś to spróbuje jeszcze inaczej.
    Kolega ma do wystawienia ok. 30 faktur rocznie a ja nie będę mu za pomocą
    swoich programów ich wystawiał.
    Poza tym to posądzam Cię o nieumiejętność rozumienia co czytasz a to szkoła
    podstawowa lub inne braki chorobowe.
    ja napisałem: TANI LUB BEZPŁATNY ...... a może już czas do okulisty?
    Poza tym tych programów jest dużo .... już kiedyś komuś ściągnąłem, ale
    miałem formatowanie dysku i część danych niezarchiwizowanych lub
    skompresowanych czeka na odtworzenie..

    > Proszę o namiary, adresy skąd można pobrać tanie jedzenie, ubranie

    Podaj z jakiej miejscowości jesteś a pomogę Twojej rodzinie. są takie
    możliwości w różnych miejscowościach w Polsce.

    > tudzież
    > bezpłatne mieszkanie dla mnie żony i moich dzieci.

    Tu również mamy mały .... ale do przebrnięcia problem. W Twoim przypadku nie
    dziwię się, dałeś przykład swojego braku zmysłu organizacji i
    perspektywicznego myślenia.
    Biedna rodzina :(( ... narobić dzieci to potrafił dzieciorób .... żonę
    wykorzystać też umie .... ale utrzymać rodzinę, to za cholerę .............
    ok. Żonę i dzieci sam biorę ..... Ciebie nie chcę. Ty pod most nierobie.

    pozdrawiam
    fart

  • 7. Data: 2003-04-08 05:32:46
    Od: "Krzysztof Gil" <k...@p...pl>

    Użytkownik "fart" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    do
    > wystawiania faktur vat przy założonej bazie klientów i towarów oraz usług.

    cdn opt!ma

    moduly kasa/bank oraz faktury - masz darmowe
    na www.cdn.com.pl
    wypelniasz formularz i przysla Ci cd'ka.

    jezeli kiedys bedziesz chcial "rozbudowac sie",
    nie bedzie problemow z zakupem dodatkowych modulow.

    wszystko na sql, wiec latwo ewentualnie przeniesc dane do
    innego softu, gdy za rok stwierdzisz ze rezygnujesz i lapiesz
    sie za cos innego.

    a sama opt!ma jest ok.

  • 8. Data: 2003-04-08 06:12:56
    Od: "KK" <p...@g...pl>

> [...]
    > wykorzystać też umie .... ale utrzymać rodzinę, to za cholerę
    > ok. Żonę i dzieci sam biorę ..... Ciebie nie chcę. Ty pod most nierobie.

    Gratuluje elokwencji.

  • 9. Data: 2003-04-08 06:43:51
    Od: Iktorn <i...@k...pl>

    * KK <p...@g...pl>:

    > A pisales, czy tylko tak ci sie wydaje.

    Pisalem, co prawda w Accessie, ale nie widze problemow z przejsciem na
    co bardziej "profesjonalnego". Oczywiscie mowimy o programie do Faktur,
    a nie Ksiegowosci :)

    Pozdrowienia
    Wiktor

    --
    _ _ _ ___ ____ ____ __ _ Wiktor

  • 10. Data: 2003-04-08 06:55:59
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    > Pisalem, co prawda w Accessie, ale nie widze problemow z przejsciem na
    > co bardziej "profesjonalnego". Oczywiscie mowimy o programie do Faktur,
    > a nie Ksiegowosci :)

    Czy twój program potrafi wystawić fakturę na dwóch odbiorców?
    Access robi błędy w zaokrągleniach, gdy końcówka jest poniżej 0.5?
    Zauważyłeś?
    Czy dane trzeba wpisywać za każdym razem, czy też można wybrać stałych
    klientów?
    Czy wystawca może mieć kilka adresów lub np. zmienić nr-rachunku na
    pojedynczej fakturze, w trakcie jej wystawiania.
    Co robisz kiedy (suma (netto*vat)) <> (suma(netto)*vat)
    Baza towarów, rabaty dla klientów ...
    Mozna wydrukować duplikat...
    Jak się pozbiera takich 'funkcjonalności' to z kilku dni zrobi się
    kilkanaście, kilkadziesiąt...