    From: "fart" <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: tani lub bezpłatny program
    Date: Tue, 8 Apr 2003 07:04:34 +0200
    Sender: a...@f...onet.pl@dial-2042.jgora.dialog.net.pl

    Użytkownik "KK" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:b6sp3o$k9u$1@absinth.dialog.net.pl...

    > do
    usług.

    > Programista programów do wystawiania faktur vat przy założonej bazie
    > klientów i towarów oraz usług.

    Drogi KK
    Sam używam profesjonalnego programu do księgowania, chciałem pomóc koledze,
    który nie musi kupować browaru, by napić się piwa, nie musi kupować zakładu
    psychiatrycznego by znaleźć się na jego oddziale, to może Ci rozjaśni
    troszeczkę.
    Jak nie zrozumiałeś to spróbuje jeszcze inaczej.
    Kolega ma do wystawienia ok. 30 faktur rocznie a ja nie będę mu za pomocą
    swoich programów ich wystawiał.
    Poza tym to posądzam Cię o nieumiejętność rozumienia co czytasz a to szkoła
    podstawowa lub inne braki chorobowe.
    ja napisałem: TANI LUB BEZPŁATNY ...... a może już czas do okulisty?
    Poza tym tych programów jest dużo .... już kiedyś komuś ściągnąłem, ale
    miałem formatowanie dysku i część danych niezarchiwizowanych lub
    skompresowanych czeka na odtworzenie..

    > Proszę o namiary, adresy skąd można pobrać tanie jedzenie, ubranie

    Podaj z jakiej miejscowości jesteś a pomogę Twojej rodzinie. są takie
    możliwości w różnych miejscowościach w Polsce.

    > tudzież
    > bezpłatne mieszkanie dla mnie żony i moich dzieci.

    Tu również mamy mały .... ale do przebrnięcia problem. W Twoim przypadku nie
    dziwię się, dałeś przykład swojego braku zmysłu organizacji i
    perspektywicznego myślenia.
    Biedna rodzina :(( ... narobić dzieci to potrafił dzieciorób .... żonę
    wykorzystać też umie .... ale utrzymać rodzinę, to za cholerę .............
    ok. Żonę i dzieci sam biorę ..... Ciebie nie chcę. Ty pod most nierobie.

    pozdrawiam
    fart