    From: Maddy <m...@e...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: termin dostarczenia PIT-11
    Date: Tue, 04 Mar 2008 14:29:15 +0100

    Icek pisze:
    > Jezeli termin dostarczenia pracownikowi PITu mija ostatniego lutego to liczy
    > sie data nadania na poczcie czy trzeba brac pod uwage jakies inne
    > okolicznosci ??

    Data nadania. Płatnik nie ma wpływu na to, kiedy pracownik odbierze
    przesyłkę, więc nie może brać odpowiedzialności za termin doręczenia.
    Poczta potrafi 2 tygodnie wieźć polecony (mój rekord osobisty - 18 dni z
    Warszawy do Torunia) a drugie dwa pracownik może dać się listowi
    "przeleżeć" na poczcie zanim odbierze.

    > Jezeli pracodawca wyslal mi PIT w lutym a ja go jeszcze nie mam to kto
    > ponosi za to odpowiedzialnosc ?

    Poczta Polska.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk