  • 1. Data: 2006-05-16 20:43:24
    Temat: termin skladania PIT5 w maju
    Od: "Marcin" <l...@p...net>

    Witam
    20 przypada w tym miesiacu w sobote dlatego tez mam pytanie czy teremin
    skladania zeznan PIT5 uplywa w sobote czy w poniedzialek ?

  • 2. Data: 2006-05-17 02:26:19
    Temat: Re: termin skladania PIT5 w maju
    Od: "Grek" <g...@o...pl>

    Użytkownik "Marcin" <l...@p...net> napisał w wiadomości
    > Witam
    > 20 przypada w tym miesiacu w sobote dlatego tez mam pytanie czy teremin
    > skladania zeznan PIT5 uplywa w sobote czy w poniedzialek ?

    jak przypada w dzień wolny od pracy, to termin przypada na następny dzień
    pracujący

    pozdr
    G.W>

  • 3. Data: 2006-05-17 06:31:59
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Grek napisał(a):
    > Użytkownik "Marcin" <l...@p...net> napisał w wiadomości
    >
    > jak przypada w dzień wolny od pracy, to termin przypada na następny dzień
    > pracujący

    Konkretnie - w dzień USTAWOWO wolny od pracy lub sobotę.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 4. Data: 2006-05-20 10:15:45
    Od: "Grek" <g...@o...pl>

    > Konkretnie - w dzień USTAWOWO wolny od pracy lub sobotę.
    >
    > Maddy

    troszkę własnej inicjatywy, jeśli chodzi o procedurę - stosuj ustawę
    Ordynacja podatkowa

    cytuję:
    "Art. 12. Jeżeli ostatni dzień terminu przewidzianego w przepisach prawa
    podatkowego przypada na sobotę lub dzień ustawowo wolny od pracy, za ostatni
    dzień terminu uważa się następny dzień po dniu lub dniach wolnych od pracy."

  • 5. Data: 2006-05-20 10:45:58
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Grek napisał(a):
    > Użytkownik "Maddy" <m...@e...com.pl> napisał w wiadomości

    > troszkę własnej inicjatywy, jeśli chodzi o procedurę - stosuj ustawę
    > Ordynacja podatkowa

    To się zdecyduj - własna inicjatywa czy procedura. To się wzajemnie
    wyklucza.

> [...]
    > dzień terminu uważa się następny dzień po dniu lub dniach wolnych od pracy."

    Rozumiem że tak bardzo raziła Cię kolejność w jakim podałam te dni,
    odwrotna niż w ustawie?

    Inne wyjaśnienie tego dziwnego postu - nie umiesz przyciąć cytatu lub
    ktoś Ci wydłubał delete z klawiatury.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl