  • Data: 2004-07-12 08:46:22
    Temat: Re: ubezbieczenie, zus, dg i umowa o dzielo (dlugie)
    Od: "elw" <e...@n...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "Izabela Kopij" <i...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
    news:cctiq3$7kq$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Pytania:
    > Co jest najbardziej oplacalne z finansowego ptk widzenia, zakladam, ze za
    > kilka miesiecy zaciaze, wiec to tez musze brac pod uwage. Jak potem bedzie
    > z ewentualnym maciezynskim no i jak zrobic, zeby ono bylo.
    > No i fajnie by bylo, gdybym mogla juz jakos "skladac" na emeryture...
    Jesli planujesz ciaze i myslisz o zasilku macierzynskim to najpewniejszy
    bedzie z umowy o prace, ale jesli to bedzie 1/4 etatu to musisz pamietac, iz
    zasilek bedzie wyplacany od kwoty ubezpieczenia, od której Twój pracodawca
    bedzie oplacal skladki.
    Tylko co na pomysl o ciazy Twój pracodawca ;-)
    > Z tego co doczytalam, to program 1praca nie do konca mnie obejmuje, bo juz
    > pracowalam na etat, ale moze sie myle?
    To chyba nie prawda. A moze zalezy to od konkretnego PUP Trzy miesiace temu
    PUP na zlozona przez nas propozycje zatrudnienia absolwenta przedstawil nam
    kandydature 53-letniego absolwenta. Na nauke nigdy nie jest za pozno :-)

    Justyna