    From: Black Peter <b...@w...pf.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: ulga Internetowa dla malzenstwa
    Date: Mon, 31 Jan 2005 09:35:52 +0100

    Anka napisał(a):
    > http://www.bankier.pl/wiadomosci/article.html?articl
    e_id=1240810
    > ot odpowiedź na Wasze troski
    > Anka

    A ja moje zrodla mam stad:
    http://www.infor.pl/isp/index.html?serwis%20isp=pora
    dyprawne&serwis=xx&P180=I01.2005.003.033000100&komen
    tarze=1
    Niestety nie mam dostepu do czesci platnej ale mam wydruk od znajomej
    osoby :)

    Osoby zarejestrowane sobie przeczytaja...

    W skrocie:
    [...] z nowej ulgi moga korzystac tylko te osoby, ktore:
    a) sa podatnikami podatku dochodowego i uzyskuja dochod opodatkowany
    wedlug skali,
    b) ponosza wydatki z tytulu uzytkowania internetu.
    Nie ma zatem znaczenia, czy osoba korzystajaca z odliczenia jest strona
    umowy o dostep do internetu, wazne jest jedynie, czy ponosi ona wydatki
    z tego tytulu.
    [...]
    Musza sie oni [przyp. malzonkowie] jednak liczyc z koniecznoscia
    przekonania urzednika, ze - pomimo iz faktura jest wystawiona na inna
    osobe jako strone umowy - to oni ponosili faktyczne wydatki z tytulu
    uzytkowania internetu. Dowodem moze byc tu przelew. [...]

    pozdrawiam

    --
    _ ) _ \
    _ \ __/ *Black Peter*