  • 1. Data: 2003-04-28 21:07:17
    Temat: ulga budowlana - czy można odliczyć sprzęt kuchenny do zabudowy
    Od: "Gonzo" <M...@i...pl>

    cześć - kończę PITa - i pytanie może dla kogoś oczywiste:
    Które sprzęty można odliczyć w ramach ulgi budowlanej:
    - lodówka do zabudowy
    - kuchnia elektryczna do zabudowy
    - okap
    - zmywarka do zabudowy
    Z góry dzięki za odpowiedź.
    sl

  • 2. Data: 2003-04-28 21:17:15
    Od: "Basia lub Damian" <n...@p...onet.pl>

    Witam,
    moza odliczyc:
    kuchnie elektryczna do zabudowy
    okap
    to wiem na 100%,

    lodowki nie mozna, bo jest wyposazeniem luksusowym :)
    zmywarki nie wiem, ale mysle ze tez jest wyp luksusowym :)
    Pozdrawiam
    Baśka

  • 3. Data: 2003-04-28 21:23:27
    Od: "Gonzo" <M...@i...pl>

    "Basia lub Damian" <n...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    >
    > lodowki nie mozna, bo jest wyposazeniem luksusowym :)
    > zmywarki nie wiem, ale mysle ze tez jest wyp luksusowym :)

    Dzięki - to i tak pare złotych mniej dla kołodki.
    sl

  • 4. Data: 2003-04-29 14:31:27
    Od: "Agata" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Gonzo" <M...@i...pl> napisał w wiadomości

    > "Basia lub Damian" <n...@p...onet.pl> wrote in message
    z okapem to coś było jeszcze o ile dobrze pamiętam musi być podłączony do
    wentylaltora czy coś tam, bo jak wisi sobie i pochłania opary to raczej nie
    można odliczyć.

  • 5. Data: 2003-04-29 20:18:37
    Od: "Karol" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Basia lub Damian" <n...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:b8k5r3$ebi$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
    >
    > lodowki nie mozna, bo jest wyposazeniem luksusowym :)
    > zmywarki nie wiem, ale mysle ze tez jest wyp luksusowym :)

    A co to za nowa kategoria podatkowa "wyposażenie luksusowe" ?

    Karol

  • 6. Data: 2003-04-29 20:25:34
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 29 Apr 2003, Karol wrote:

    >+ Użytkownik "Basia lub Damian" <n...@p...onet.pl>
    [...]
> [...]
    >+
    >+ A co to za nowa kategoria podatkowa "wyposażenie luksusowe" ?

    Patrząc na listę powyżej to chyba "napędzane nośnikami energii
    lub energią obłożonymi akcyzą" :] ;)

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 7. Data: 2003-04-29 22:08:20
    Od: "kurdebalans" <k...@h...pl>

    Użytkownik "Basia lub Damian" <n...@p...onet.pl> napisał w
> [...]

    Okap?
    Z jakiej okazji? Jako urz. wentylacyjne?
    A jest podłączone do wentylacji kuchennej?
    Może to zwyczajny pochłaniacz pary?
    [kurdebalans]