    From: bożenka <b...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: ulga odsetkowa c.d.
    Date: Thu, 10 Apr 2008 11:06:23 -0700 (PDT)

    On 8 Kwi, 20:33, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

    > Nic nie odliczysz. W 2006 roku, kiedy obowiązywałaulganie miałaś
    > żadnego kredytu na mieszkanie. Kredyt wzięty w 2007 roku się nie liczy,
    > bo w 2007 roku ulgi już nie było.
    >
    > Przepraszam jaki akt notarialny podpisywałaś w 2006 roku skoro odbiór
    > mieszkania ma być w 2008??????????

    W kwesti wyjaśnienia 2006 podpisywaliśmy umowę przedwstępną i
    (prawdopodbnie akt notarialny) napewno u notariausza. Prawdopodobnie
    ponieważ dokumenty wywiozłam do rodziennego domu, daleko stąd, bo w
    wynajmowanym boję sie trzymać takich rzeczy. Budowa się rozpczynała i
    sprzedawali mieszkania jak to zwykle bywa. Teraz czeka nas odbiór
    techniczny, w maju.
    Pora jednak wybrać się do urzędu skarbowego, może tam coś będą
    wiedzieć...

    Uczestnikom postu bardzo dziękuję, za chęć pomocy. Będę jednak szukać
    dalej wyjaśnienia, nie chciałabym czegoś stracić tym razem. Przez
    nadgorliwość jednej ze specjalistek jednego z banków nie udało nam się
    uzyskać kredytu na czas w 2006,a długo to trwało.
    Pozdrawiam, bozenka