    From: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: umowa dożywocia podczas kupna nieruchomości
    Date: Wed, 16 Feb 2011 08:21:51 +0100

    > Z przepisów wynika mi jasno - podatek należy się *w momencie realizacji
    > umowy*, a ściślej - przeniesienia własności.
    >
    > Skąd (i kiedy!) *drugi* podatek, jak sugerujecie?
    > (z podstawą prawną najlepiej)
    >
    > pzdr, Gotfryd

    Gotfrydzie w pierwszym swym poscie napisalem ze prawnikiem nie jestem a z
    postu Lukasza zrozumialem (tak jak to napsal) ze chce sporzadzic jakąs umowe
    dozywocia a w drugim swym poscie Lukasz wspomina cos jeszcze o jakims
    zachowku...
    wiec wywnioskowalem ze bedzie chcial sporzadzac przynajmniej jakies dwa akty
    notarialne zwiazane z nieruchomoscia (Lukasz dozuje informacje wiec moze cos
    jeszcze wchodzi w gre?)wiec stwierdzilem na tej podstawie ze chyba nie
    uniknie dwa razy placenia PCC ale jak pisalem ja prawnikiem nie jestem

    Przemek