    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: umowa o dzieło bez VAT
    Date: Wed, 5 Mar 2008 11:17:18 +0100
    <Pine.WNT.4.64.0803042309500.2252@athlon64>
    <b...@n...lechistan.com>
    <fqll45$btq$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <1...@n...lechistan.com>

    On Wed, 5 Mar 2008, Andrzej Lawa wrote:

    > Chodzi mi o to, że nie mam obowiązku "mania" tego wyliczenia cały czas przy
    > sobie, prawda? A że pod DG z tej drugiej ustawy nie podpadam, więc nie mam
    > też żadnej "księgowości", w której ów dokument musiałby się znajdować.
    >
    > Innymi słowy mogą mnie najwyżej wezwać do US żebym przyszedł i pokazał
    > wyliczenie, a takie mogę zrobić w parę minut,

    Już Ci opisałem w poście obok: cały pic w tym, że US ma pełne prawo
    posłużyć się przesłuchaniem jako "dowodem w sprawie".
    I teraz już jesteś mądry, bo WIESZ że "masz ewidencję" :>
    Jak z przesłuchania wyniknie, że podatnik nie ma ewidencji (bo sam to
    powie), to dopiero zaczyna się jazda.

    pzdr, Gotfryd