  • 11. Data: 2003-04-04 11:38:02
    Temat: Re: umowa o pracę i umowa zlecenia
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    "Wall" <w...@i...pl> wrote in message
    news:b6jpnh$lhe$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > wiadomości
    jan.zabrze.pl...
    > [ciach]
    >
    > -łoj pisałem z głowy -pytałem się znajomych księgowych jak to jest w
    > przypadku dwóch różnych zakładów pracy -wtedy jest to prawdą -tzn.
    pracując
    > na umowe zlecenie w jednym zakładzie nie trzeba odprowadzać ZUS ze względu
    > na to, że odprowadza się w drugim zakładzie ZUS za umowę o pracę.
    >
    > W przypadku jednego zakładu niestety za każdy stosunek pracy.

    No, prawie dobrze, tylko umowa zlecenie nie jest stosunkiem pracy.
    Po za tym nieźle.
    Wspomnij tylko,że z tej umowy o pracę trzeba jeszcze wyciągnąć minimum 800
    zł (zdaje się, nie pamiętam), żeby ze zlecenia nie zapłacić ZUS.

  • 12. Data: 2003-04-04 12:17:12
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 4 Apr 2003, Wall wrote:
    [...]
    >+ Co to jest AFAIK

    Inaczej: OiW (O Ile Wiem), As Fas As I Know :)

    >+ i UoD ?

    Umowa o Dzieło :)

    pzdr, Gotfryd

  • 13. Data: 2003-04-04 18:18:57
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 4 Apr 2003, Gotfryd Smolik news wrote:

    >+ On Fri, 4 Apr 2003, Wall wrote:
    >+ [...]
    >+ >+ Co to jest AFAIK
    >+
    >+ Inaczej: OiW (O Ile Wiem), As Fas As I Know :)

    Wrrrr.... As *Far* oczywiście.
    Nie wiem czemu zastosowałem częsciowe szyfrowanie Cezara :[

    pzdr, Gotfryd