  • From: "Marek" <w...@o...home.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: umowa zlecenie
    Date: Thu, 15 May 2003 03:15:45 +0200

    Użytkownik "..::FELIPE::.." <p...@2...pl> napisał w wiadomości
    news:b9t047$72$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > prowadze jednoos DG, do tej pory sam, nikogo nie zatrudn
    >
    > podpislem umowe zlecenie na kwote 2400 zl na okres od kwietnia do czerwca,
    > wyplata wynagrodz nastepuje w 3 transzach, do 15 miesiaca nast, czyli
    15.05.
    > 15.06, 15.07...
    >
    > zgloszenie do zus bylo do 7 04 za kwiecien zloze jutro wg polecen z ZUS
    > swoja dekl plus deklar za 2 prac ale z zerowymi kwotami plus zbiorcze DRA
    >
    > tutaj wszystko rozumiem ale...
    >
    > za miesiac bede juz musial ujac tam odpowiednie skladki, ktore jutro musze
> [...]

    1.Wynagrodzenie brutto 800,00 zł
    2.Składki ubezpieczenia społecznego 130,08 zł
    a)emerytalna 78,08 zł
    b)rentowa 52,00 zł
    3.Koszty uzyskania przychodu 133,98 zł
    4.Dochód 666,02 zł
    5.Podstawa opodatkowania 536,00 zł
    6.Podatek przed odliczeniem 107,20 zł
    7.Ubezpieczenie zdrowotne 51,92 zł
    8.Ubezpieczenie zdrowotne - zleceniobiorca 1,67 zł
    9.Składka ubezpieczenia zdrowotnego 53,59 zł
    10.Zaliczka na podatek dochodowy 55,30 zł
    11.Kwota do wypłaty 561,03 zł

    Do ZUSu składki ubezpieczenia społecznego odprowadzasz 2 x 130,08 zł plus
    wypadkowe 1,93% x 800 zł. plus zdrowotne 53,59 zł. Nie było nic wspomiane o
    chorobowym więc go tu nie ma. Jeśli popełniłem błędy to mnie tu zaraz
    poprawią :-)
    Marek