  • Data: 2006-11-12 10:58:30
    Temat: Re: umowa zlecenie a dlugi czas reklamy na www
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 6 Nov 2006 08:04:21 +0100, "esos | chlanie.net"
    <e...@s...chlanie.net> wrote:

    >co z rozwiazaniem barterowym - ja dam firmie reklame, firma za to oplaci mi
    >np koszty serwera (i dostanie za to FV - dostawcy hostingu kaze wystawic na
    >reklamodawce FV)
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Barter
    "Barter to wymiana bezgotówkowa"

    Rozliczenie barterowe nie zwalnia od dokumentowania zdarzen
    gospodarczych. jesli dostaniesz miejsce na serwerze to powinni ci
    wystawic za to FV a ty im stosowny dokument dot rozliczenia reklamy na
    stronie.

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl