  • 1. Data: 2004-02-15 17:26:12
    Temat: uniknięcie II progu podatkowego
    Od: "lip@" <m...@p...onet.pl>

    Witam.

    Prowadzę działalność gosp. Uzyskuje dochody z jej prowadzenia. Posiadam
    własny lokal, który wydzierżawiam. Dzierżawca właśnie zaproponował mi
    rozwiązanie umowy /podpisana na czas określony/, z czego uzyskam około 50
    tys. zł. Poradzicie mi, w jaki sposób mogę uniknąć przeskoczenia w II próg
    podatkowy. Pomyslałem nad leasingiem auta. Czy jest to dobry pomysł?
    Zaproponujcie i doradźcie coś jeszce.

    pzdr.

    lip@

  • 2. Data: 2004-02-17 14:20:12
    Temat: Re: uniknięcie II progu podatkowego
    Od: "lip@" <m...@p...onet.pl>

    nie podsuniecie mi żadnego rozwiązania???
    ja nie chce zaniesc w zembach do US ok 20 tys. zł.

  • 3. Data: 2004-02-17 14:58:07
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik lip@ napisał:

    > nie podsuniecie mi żadnego rozwiązania???
    > ja nie chce zaniesc w zembach do US ok 20 tys. zł.

    Jak bym miała taka kase do zapłaty to bym poszukała doradcy podatkwego a
    nie zdawała się na podpowiedzi niewiadomokogo mające tylo ta zalete że
    za darmo.
    Ale skoro Ci szkoda pieniędzy... to wtedy oddaj państwu.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 4. Data: 2004-02-17 16:33:46
    Od: "lip@" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Maddy" napisał w wiadomości
    > Jak bym miała taka kase do zapłaty to bym poszukała doradcy podatkwego a
    > nie zdawała się na podpowiedzi niewiadomokogo mające tylo ta zalete że
    > za darmo.

    z doradca podatkowym juz jestem umówiony. pomimo to pomyslałęm, ze tutaj
    uzyskam chociaz jakies podpowiedzi by móc zaproponowac "kolejne" rozwiazanie
    doradcy.
    cóz zle pomysklałem.

    pzdr.

  • 5. Data: 2004-02-18 07:56:47
    Od: wwierdak <w...@g...pl>

    Dnia 04-02-17 15:58, Użytkownik WaldemarW napisał :

> [...]
    > za darmo.
    > Ale skoro Ci szkoda pieniędzy... to wtedy oddaj państwu.

    Maddy, bez przesady /ale sie zrymowalo/. W koncu po to jest grupa by
    udzielac ewentualnych i takich informacji.

    --
    Pozdrawiam - WaldemarW - Nowy Sącz
    ================================

  • 6. Data: 2004-02-18 18:36:47
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik wwierdak napisał:

    > Maddy, bez przesady /ale sie zrymowalo/. W koncu po to jest grupa by
    > udzielac ewentualnych i takich informacji.

    Owszem. Ale dla takich co tupią bo nie dostali darmowej porady nie widze
    tu miejsca.
    Zwłaszcza dla takich których stać żeby zapłacic i sobie potupac na doradcę.

    Co by nie było, to jest grupa samopomocy. Tu się nie żąda, tu sie prosi.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl