  • 1. Data: 2004-01-26 12:38:22
    Temat: urlop a niepelny wymiar czasu pracy
    Od: ala <a...@y...com>

    Jesli pracuje na 1/4 etatu tzn. 2x w tyg. po 5 godzin, to ile urlopu mi sie nalezy?
    i od kiedy nabywam prawo do tego urlopu?
    Dodam, ze te prace podjelam od 1 stycznia br., a staz pracy mam ponad 20-letni.
    Kadrowa w moim zakladzie wyliczyla mi (sic!) 3 dni robocze; moze ktos jest innego
    zdania?
    Pozdrawiam.
    --
    Post wysłany z portalu finansowego Money.pl <www.money.pl>

  • 2. Data: 2004-01-26 14:04:21
    Temat: Re: urlop a niepelny wymiar czasu pracy
    Od: "hanna" <h...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ala" <a...@y...com> napisał w wiadomości

> [...]
    20-letni.
    > Kadrowa w moim zakladzie wyliczyla mi (sic!) 3 dni robocze; moze ktos jest

    przysługuje Tobie 1/4 z pelnego wymiaru [proporcjonalnie].

    pozdr,.
    hanka

  • 3. Data: 2004-01-26 14:26:19
    Od: ELA<e...@i...pl>

    26/4 czyli 6,5 dnia, zaokrąglając w górę 7 dni

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 4. Data: 2004-01-26 15:09:21
    Od: "Slonko" <s...@g...pl>

    Użytkownik "ELA" <e...@i...pl> napisał w wiadomości
    > 26/4 czyli 6,5 dnia, zaokrąglając w górę 7 dni

    Można zapodać jakiś artykuł o dzieleniu urlopu?
    Agata

  • 5. Data: 2004-01-26 15:44:50
    Od: "poilkj" <...@...a.a.a.invalid>

    "hanna" <h...@p...onet.pl> wrote in message

    > sie nalezy? i od kiedy nabywam prawo do tego urlopu?
    > 20-letni.
    > innego zdania?
    >

    > przysługuje Tobie 1/4 z pelnego wymiaru [proporcjonalnie].

    A mnie się wydawało, że długość urlopu nie zależy od wielkosci etatu.
    Ja dostałem cały urlop mimo pół etatu.

  • 6. Data: 2004-01-26 20:31:57
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Użytkownik ELA napisał:
    > 26/4 czyli 6,5 dnia, zaokrąglając w górę 7 dni

    A dokładnie to 7 dni x 8 godz czyli 56 godzin, czyli jak ktoś pracuje 10
    godzin na tydzień to ma 5,5 tygodnia urlopu.

    pzdr

    Tomek

  • 7. Data: 2004-01-26 21:01:22
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 26 Jan 2004, poilkj wrote:

> [...]
    >+ > > Jesli pracuje na 1/4 etatu tzn. 2x w tyg. po 5 godzin, to ile urlopu mi
    >+ > sie nalezy? i od kiedy nabywam prawo do tego urlopu?
    [...]
    >+ > przysługuje Tobie 1/4 z pelnego wymiaru [proporcjonalnie].
    >+ >
    >+ A mnie się wydawało, że długość urlopu nie zależy od wielkosci etatu.
    >+ Ja dostałem cały urlop mimo pół etatu.

    Bo fatalnie zostało ujęte owo "proporcjonalnie" ! :)
    Ale określenie jest dobre (tylko źle brzmi :))

    Jak ktoś pracuje na 1/4 etatu i CODZIENNIE przychodzi do pracy
    na 2 godziny, to w ramach urlopu dostaje *tyle samo dni* co
    na pełnym etacie - ale ma tyko 2 godziny dziennie tego urlopu :)
    Natomiast jak pracuje "co czwarty dzień" - to przecież ma
    zawsze trzy dni wolne (licząc lub nie licząc dni normalnie
    wolnych od pracy - zależnie czy to "ruch ciągły" czy nie)
    i jeden dzień pracy.
    I *w tym samym cyklu* dostaje dni wolne !
    Jak weźme "wolne przez 2 tygodnie" - to ma 1 dzień urlopu,
    3 dni wolne, 1 dzień urlopu, 3 dni wolne... - i w ten deseń
    przez 2 tygodnie wypadną mu raptem 3 dni *PRACY* :) w które
    nie przychodzi "do pracy".
    A w pozostałe *i tak by nie przyszedł* :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

  • 8. Data: 2004-01-26 21:24:43
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

> [...]

    >+ A mnie się wydawało, że długość urlopu nie zależy od wielkosci etatu.
    >+ Ja dostałem cały urlop mimo pół etatu.

    Objaśnij "cały urlop".
    Maksymalny wymiar "zwykłego" urlopu to 26 dni roboczych po 8 godzin,
    czyli 208 godzin. Zakładając że masz urlopu max. - dostałeś
    208 godzin urlopu czy JEDNAK TYLKO 104 godziny ?

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)