  • 1. Data: 2003-04-03 08:23:49
    Temat: urlop wypoczynkowy a koszty uzyskania
    Od: marcki <m...@p...onet.pl>

    Małe pytanko do szanownych grupowiczów:

    jeśli jestem na urlopie wypoczynkowym cały miesiąc to czy pracodawca
    powinien za ten okres wyliczać koszty uzyskania przychodu - którym jest
    wynagrodzenie za czas urlopu.

    Dzięki !

  • 2. Data: 2003-04-03 08:43:17
    Temat: Re: urlop wypoczynkowy a koszty uzyskania
    Od: Jureq <j...@X...ze.spamemX.op.pl>

    marcki wrote:

    > jeśli jestem na urlopie wypoczynkowym cały miesiąc to czy pracodawca
    > powinien za ten okres wyliczać koszty uzyskania przychodu - którym
    > jest wynagrodzenie za czas urlopu.

    Ani pracodawca ani ty w rozliczeniu rocznym nie uwzględniacie kosztów
    jeśli nie przepracowałeś chociaż 1 dnia w miesiącu kalendarzowym

    --
    Lekcja Historii:
    Gdy ktoś głośno krzyczy, że nie chce umierać za Gdańsk,

  • 3. Data: 2003-04-03 10:37:19
    Od: "Ryszard G." <r...@p...fm>

    Użytkownik "Jureq" <j...@X...ze.spamemX.op.pl> napisał w wiadomości

    > Ani pracodawca ani ty w rozliczeniu rocznym nie uwzględniacie kosztów
    > jeśli nie przepracowałeś chociaż 1 dnia w miesiącu kalendarzowym

    Nie tak.
    Jeżeli miałeś przychody ze stosunku pracy, to przysługują ci pełne koszty
    uzyskania. Nie jest ważne czy świadczyłeś pracę.

    Za urlop wypoczynkowy przysługują koszty uzyskania ze stosunku pracy.

    Ryszard