    From: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: uzyskanie REGON w Warszawie ...
    Date: Wed, 15 Jan 2003 11:25:20 +0100

    "plusz" <p...@i...usun_spam.pl> wrote in message
    news:b01jde$1vq$1@foka.acn.pl...
    > "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl> wrote in message

    > no tak - jak zwykle w takich przypadkach Twoja informacja jest bardzo
    > precyzyjna i odnosi się do mojego pytania :)

    No wiec tak...
    Zawstydzony swym lenistwem wpisalem w przegladarce "Urząd Statystyczny".

    i nacisnallem "Szukaj"

    Pierwsza odpowiedz niewiele pomogla, druga tez.
    A w trzeciej - Urzad statystyczny w Bialymstoku
    i link http://www.stat.gov.pl/urzedy/bialystok/index.htm

    no i mysle sobie co dalej.. acha - "dziecko potrafi" jak mawiaja pewne mile
    mnode osobki

    wpisuje //www.stat.gov.pl/urzedy i ukazuje sie mapka .

    Okekk w srodku widze US Warszawa... klikam myszka na mapke...
    i wyskakuje piekna stronka http://www.stat.gov.pl/urzedy/warsz/index.htm
    na ktorej u dolu jest "guziczek" podpisany rejestry ......

    jescze jeden klik. i mam strone
    http://www.stat.gov.pl/urzedy/warsz/rejestry.htm

    i czytam

    Wnioski o wpis do rejestru REGON można składać na druku RG-1 oraz RG-2 w
    następujących jednostkach (wymagane dokumenty), realizujących usługę w tym
    samym dniu........

    1.Urząd Statystyczny w Warszawie, ul. 1 Sierpnia 21, 02-134 Warszawa

    Parter, sala REGON,
    Poniedziałek 8:00 - 16:30, wtorek - piątek 8:00 - 14:00

    Bardzo bardzo przepraszam ze od razu ne wykonalem tej pracy tylko
    podpowiedzialem
    gdzie tego szukac...

    Skruszony wyjatkowo

    Boguslaw