    From: marjek <m...@N...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: vat w kup
    Date: Sat, 16 Feb 2008 22:42:05 +0100

    k...@p...onet.pl napisał(a):

    > Nie musisz - możesz.
    > Co do kosztów - masz wybór. Jesli chcesz koniecznie płacić wyższy niż nalezny
    > podatek - twoja sprawa. Posiadasz dokument - fakturę - została
    > zaewidencjonowana .Co do ew. przychodów - wyboru nie ma .

    Pozwolę sobie jeszcze powrócić do tematu - może ktoś rozlicza się taką
    metodą i coś jednak podpowie z własnego doświadczenia.
    Czy ten vat nieodliczony (wynikający z ustalonej proporcji) należy
    zaliczać w kup co miesiąc, czy w miesiącu w którym składam deklarację
    vat (a składam co kwartał), czy może po zakończonym roku - po dokonaniu
    korekty zgodnie z art. 91 ustawy vatowskiej?
    Ustawa o pdof nic nie mówi na temat terminów.
    Najbardziej to ten koniec roku by mi pasował, ale czy mogę tak zrobić?
    Marek.