  • 11. Data: 2007-07-26 21:48:38
    Temat: Re: walka z korupcj - efekty i skutki
    Od: "Kriss" <k...@p...onet.pl>

    > Dnia Sat, 21 Jul 2007 20:16:26 +0200, Kriss napisał(a):
    > [...]
    >
    > Ktoś może i ma, tylko że jak widzi post na ~100 linijek nieoddzielonych
    > akapitami, to nawet nie próbuje tego czytać.
    >
    > p. m.

    Tiaa - bardzo merytoryczne - jak widzę post krytykujacy "akapity" - to ;
    bardzo doceniam poglądy arcy netykiewiczów - ale w dalszym ciagu nie znam
    zdania grupy. Jak widzę brak jest odważnych głosów za albo przeciw - to
    potwierdza tezę o "strachu" i "autocenzorstwie" grupy.
    Pzdr-Kriss

  • 12. Data: 2007-07-27 00:24:35
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Dnia Thu, 26 Jul 2007 23:48:38 +0200, Kriss napisał(a):

> [...]
    > znam zdania grupy. Jak widzę brak jest odważnych głosów za albo przeciw
    > - to potwierdza tezę o "strachu" i "autocenzorstwie" grupy. Pzdr-Kriss

    Chcesz znać zdanie grupy - napisz pytanie tak, żeby grupowiczom było to
    wygodnie przeczytać.

    p. m.

  • 13. Data: 2007-07-27 07:14:17
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Kriss wrote:

    > - ale w dalszym ciagu
    > nie znam zdania grupy. Jak widzę brak jest odważnych głosów za albo
    > przeciw - to potwierdza tezę o "strachu" i "autocenzorstwie" grupy.

    Daj spokój.
    Mnie się nawet nie chciało przeczytać do końca zwłaszcza,
    że początek był nudny...