  • 1. Data: 2007-07-19 20:11:04
    Temat: Prawa Człowieka , Obywatela , Konstytucyjne prawa . Konsultant on-line poszukiwany .
    Od: "P.S" <p...@p...onet.pl>

    Dzień dobry.
    Poszukuję konsultanta konsultantki online w zakresie Praw i Wolności
    Człowieka i Obywatela , prawa wolność wyboru prawo własności i prawa
    socjalne .

    Szukam osoby które by były chętne udzielić odpłatnych konsultacji online ( w
    formie zapytań i odpowiedzi via email lub przeszkolenia via email ).

    Ogólnie rozpoznaję sytuację w temacie przymusu ubezpieczania się u
    nieefektywnego państwowego monopolisty ZUS , ogólniej mówiąc przeciw
    ustawie o
    ubezpieczeniach społecznych nakładającej przymus ubezpieczania się u
    państwowego monopolisty , ponieważ chcę złożyć pozew do
    "Europejskiego Trybunału Praw Człowieka w Strasburgu" o nieuzasadnione
    ograniczenie wolności ekonomcznej , wolności wyboru
    ubezpieczyciela co w istotny sposób wpływa na bezpieczeństwo socjalne
    na starość .
    ( Ponieważ przymus monopolu ZUS rodzi odwrotny skutek do zamierzonego
    zamiast zapewniać bezpieczeństwo socjalne na starość istotnie
    zagraża bezpieczeństwu socjalnemu przymusowo ubezpieczonych aktualnie
    i na starość , i jednocześnie rodzi ogromne niepokoje i niezadowolenie
    społeczne .

    ( Fakt przymusu ubezpieczania się u nieefektywnego państwowego monopolisty
    ZUS jest szczególnie rażące w porównaniu do szerokiej oferty
    konkurencyjnych
    ubezpieczycieli wykazujących się bardzo istotnie lepszymi wynikami w
    zapewnianiu ubezpieczeń społecznych na starość ,
    a nawet w porównaniu do zwykłych oszczędnościowych kont bankowych ).

    Biorąc pod uwagę że niezadowolenie i sprzeciw wobec przymusu ubezpieczania
    się u nieefektywnego państwowego monopolisty ZUS jest powszechny w Polsce ,
    jest to dobra możliwość na stworzenie szerokiego ruchu społecznego ,
    obywatelskiego poparcia dla działań zmierzających do usunięcia
    przymusu ubezpieczania się u nieefektywnego państwowego monopolisty ZUS .

    Bardzo proszę o ewentualne uwagi i porady w zakresie mojego zamierzenia
    złożenia pozwu do "Europejskiego Trybunału Praw Człowieka w Strasburgu"
    przeciw przymusowi ubezpieczania się u nieefektywnego państwowego
    monopolisty ZUS .

    ( Jestem osobą od dawna interesującą się prywatnie Konstytucją Prawami
    Obywatela i Człowieka , i poprzez Obywatelskie działania w ramach
    Konstytucji i
    praw Człowieka chcę poprawić jakość swojego życia i innych obywateli ,
    ale jak na razie odczuwam dotkliwy brak konkretnej wiedzy z zakresu
    stosowania
    Konstytucji i Praw Człowieka w procesach sądowych , chętnie włączę się do
    jakiegoś większego przedsięwzięcia związanego z obroną praw Obywatelskich
    i Praw Człowieka ).

    Dziękuję za uwagę ,
    Pozdrawiam,
    Piotr Swakoń.

  • 2. Data: 2007-07-20 07:01:05

    Dnia 19-07-2007 o 22:11:04 P.S <p...@p...onet.pl> napisał(a):

    Jakby coś sie ruszyło to daj znać, wpłacę datek na sprawę :)
    Ale mam nieodparte wrażenie że póki demokracja kwitnie, póty
    komuchy będą w tej lub innej formie kraść - i nawet uwalenie
    usus nie spowoduje trwałych efektów, bo zaraz jakieś zastępstwo się pojawi.