    From: "t...@o...pl" <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: walka z korupcją - efekty i skutki
    Date: Sat, 21 Jul 2007 20:31:24 +0200

    Dnia 21-07-2007 o 20:25:07 t...@o...pl <t...@o...pl> napisał(a):

    > Na korupcje jest jeden jedyny sposób - calkowita prywatyzacja.
    > Inne metody to jest tylko
    > mnożenie/przenoszenie/ukrywanie/zakrywanie/zamiatani
    > korupcji.
    >
    > Z tym że europejski socreal dąży w drugi kierunku - więc nie mam złudzeń

    Jak już spamować to na całego :) - chyba nikt nie ma złudzeń że ABW/CBA/XYZ
    to są służby polityczne? Przy całkowitej prywatyzacji wystarczyłaby
    policja z CBŚ,
    do tego kontrwywiad żeby to co teraz buszuje po kraju z obcymi licencjami
    wytropić i rozstrzelać
    oraz wywiad żeby samemu buszować u innych :) Z tym że zawsze jest
    niebezpieczeństwo że ten kontrwywiad
    zacznie rozstrzeliwać tych co za dużo mówią zamiast tych których trzeby
    odstrzelić,
    ale tego już się niuniknie bo trzeba by co miesiąc tworzyć nową służbę
    który kontrolowałaby te dotychczasowe.