    From: Wojtek Malina <w...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: właściciel firmy a okulary
    Date: Sun, 28 Oct 2007 13:10:53 +0100

    Użytkownik BartekK napisał:
    > Patrz wątek obok "co przejdzie jako KUP"
    > Jeśli byłyby to okulary wyłącznie do prowadzenia działalności, nie
    > nadające się do celów prywatnych - np okulary ochronne do spawania...

    Przepraswzam, ze sie wtrace - ale poo czym wnosisz, ze nei moge uzyc
    okularow ochronnych do spawania porywatnie? Bo piszesz, ze maja si enie
    nadawac do celow prywatnych?
    To spawanie prywatne jest jakies inne niz spawanie firmowe?

    Moze raczej nie chodzi ci o "nie nadajace sie" a o to, ze dane okulary
    maja byc wykorzystywane do prowadzenia dzialalnosci. A to, czy je
    ubieram po pracy czy nie - nie ma znaczenia.

    Przyklad - okulary do komputera z powloka antyrefleksyjną CR2 - jesli
    Towja praca wymaga pracy z komputerem i zrobisz sobie do tej pracy
    okulary z filtrem do komputera - to smialo mozesz wrzucic to w koszty.
    Warunek - na fakturrze musi sie znalezc adnotacja "okulary do pracy przy
    komputerze".