  • 11. Data: 2007-03-19 10:47:55
    Temat: Re: wpis do KPIR przed otrzymaniem faktury
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 19 Mar 2007, Kserkses wrote:

    > Takie pytanie - kupuje 2 sztuki czegos. z czego jedna sztuka jest na
    > magazynie i biore ja od razu do domu. Druga musi dojechac z np. innego miasta
    > i jest dwa dni pozniej, razem z faktura za obie.
    >
    > Wedle powyzszego mam 2 linijki w KPiR i jedna fakture.

    A co (który przepis) przeszkadza, żeby pierwszy wpis obejmował obie
    sztuki?
    Jest nakaz ujęcia "towaru przed fakturą", ale zakazu w drugą stronę
    nie widzę!
    Napisano: "najpóźniej przed..." - czyli towar w drodze też można
    (IMO) wpisać :)

    pzdr, Gotfryd

  • 12. Data: 2007-03-19 10:51:08
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 19 Mar 2007, Ryszard G wrote:

    > Niezły pomysł z wpisem bez kwoty. Cały czas się zastanawiałem jak
    > to zrobić w programie komputerowym i bez ceny wlazło aż miło.

    Na miejscu autora programu twardo trzymałbym się tezy że dokładnie
    przestudiował niuanse rozporządzenia :)

    pzdr, Gotfryd

  • 13. Data: 2007-03-20 14:19:50
    Od: "rafii" <r...@w...pl>

    kwota na koniec miesiąca musi byc wpisana jeżeli nie otrzymano faktury bo
    inaczej po zrobieniu remanentu (spisu z natury) wyjdą głupoty. Sytuacja
    opisna powyżej moe przeciez miec miejsce na przeomie lat. Jedynym
    prawidłowym postepowaniem jest wpisanie kwoty na podstwie opisu - -tylko
    wówczas po zrobieniu róznic remanentowych wyjdzie prawidłowa kwota.

    pozdrawiam

  • 14. Data: 2007-03-20 19:06:08
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 20 Mar 2007, rafii wrote:

    > kwota na koniec miesiąca musi byc wpisana
    > jeżeli nie otrzymano faktury

    Nie mówię że nie (ściślej: przed podsumowaniem miesiąca, to
    może być do 20. miesiąca następnego). Ale to IMO nie znaczy że
    ZAWSZE musi być wpisana - jak f-ra "dojdzie" przed końcem
    miesiąca to problemu nie widzę.
    I na moje oko było to w wątku tak przedstawione, choć przyznaję
    że napisałem tekst pod cytatem który mógłby wskazywać właśnie
    na "przełom", mea culpa.

    pzdr, Gotfryd